Ana içeriğe atla

#NelerBitti - 11



Herkese Merhaba,

Güzel bir hafta bizimle olsun dilerim ki. Uzun bir bitenler yazısı ile karşınızdayım yine. Neler sevildi, nelerden şiddetle nefret edildi inceleyelim (:


TBS online alışverişe açılmadan önce İstanbul mağazasından aldığım papatyalı göz makyajı temizleyicisini eh derecesinde değerlendirebilirim. Almanızı şiddetle tavsiye edebileceğim bir ürün değil ama içeriği temiz ve cruelty free bir ürün arıyorsanız tercihleriniz arasına girebilir. Hafif yapılı bir temizleyici. İndirimde denk geldiğinde mini boyunu seyahatler için tercih ederim tekrar.

Şifa Kimya'ya ait bir marka olan Saran'ın oje temizleyicilerini ise çok sevdim. Tırnağın yapısını inceltip, kurutmuyor. Tüm renklerde aynı performansı gösteren bir ürün. Denk gelirse alırım.


Bath and Body Works'e ait çilekli el kremini yurt dışından almıştım ve bitirmemek için çok direndim (: Shea özlü olduğu için inanılmaz güzel yumuşatıyor. Cruelty free bir marka. Her ürününü gözüm kapalı alırım.

Avon'un çilekli vücut losyonu hiç bir işe yaramıyor. Nemlendirmesi sıfır, ayrıca kokusunun çilekle uzaktan yakından ilgisi yok. Manikür ve pedikürde kullanarak tükettim. Elimdekileri Avon'lar bitseydi bir hayırlısı ile.

Ceradolin kremin nemlendirmesi çok güzel fakat parfümsüz olduğu için o an ortamda nasıl bir koku varsa onu direk alıyor içine. Enteresan geldi, parfümsüz olduğu için de sevemedim.


Klasik ihtiyaçlar olsa da Pure'n Soft'u tekrar almayı düşünmüyorum. Yapısı ya bozuldu, değişti ya da önceki kullandıklarımda dikkat etmemiştim. İncecik, hiç bir işe yaramıyor.

Watsons'ın kendi pedleri indirimde stoklanabilir. 

Kotex'i sevdim, denk geldikçe alırım.


Rossmann'da bulunan markalar. Alterra sprey deodorant içeriği temiz, kokusu şahane ama etkisi eh seviyesinde. Vücut spreyi olarak güzel ferahlattığını söyleyebilirim. Ama ter kokusunda etkisiz.

Rival de Loop likit kapatıcısını severek bitirdim, bir türlü yazısını da yazamadım. Yenisini aldım, inşallah onu bir yazı ile taçlandırırım. Fiyatına göre performans 10 numara.

Rival de Loop Young'ın kapatıcısını da çok sevdim. Onu yenilemedim. İndirimde stoklanacak.


Instinct tam bir kış kokusu, ama avon kullanmadığım için tercih etmeyeceklerim arasında. 

Adana'da olanlar ise Platin mağazalarında kasa yanında Mood'a ait bu mini spreylere denk gelmiştir. Fiyatı çok cüzi, performansı o fiyata göre şahane. Gratis'lerde de var sanırım bunlardan, denenebilir.


Pastel'in bu kahverengi ojesini çok severek almıştım. Yapısı bozulmadı fakat en son sürdüğümde bir türlü kurumadığı için sinirlenip, direk çöp listesine ekledim. Pastel'in geliştirmesi gereken bir konu bence bu. Ojeleri hem kurumuyor hem de çizgi çizgi olup, rengi kapatmak zaman alıyor. Şimdilik Pastel'den oje almayı düşünmüyorum.

Avon'un lavantalı bu ayak nemlendiricisini ise çok severek bitirdim. Kokusu ve yapısı çok güzel. Fakat Avon kullanmadığım için artık almayacağım. Merak edenler deneyebilir, dönem dönem indirime giriyordur mutlaka.


Splat ile tanıştığım günden bugüne ürünlerini severek tüketiyorum. Tartara karşı olan bu macunu da inanılmaz güzel bir mavi renkte, jel yapıda bir diş macunu. Ağızda bıraktığı his şahane. Ama hala favorim Blackwood (:

Cyrene'in bence en güzel ürünü Aha'lı içeriğe sahip olanlar. Ciltte bıraktığı aydınlatıcı his merak uyandırıyor her zaman. Bir mini boyum daha kaldı sanırım. Bitmesin dediklerimden (: 

Benden şimdilik bu kadar bitenler yazısı. Umarım fikir verebilmişimdir yine. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

  1. Gerçekten bravo, ben okurken bile yoruldum:) Bütün ürünler hakkında böyle bilgiler paylaşman çok güzel, en azından daha bilinçli fikir sahibi olarak alışveriş yapabiliriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok tşkler yorumunuz beni öyle mutlu etti ki, faydam oluyorsa ne mutlu bana (:

      Sil
  2. Mood parfümünü merak ettim paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. bir sürü şey bitirmişsin, gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
  4. Artısı ve eksi si ile harika değerlendirmeler. Epeyce ürün varmış.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Artısı ve eksi si ile harika değerlendirmeler. Epeyce ürün varmış.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. alterra spreyi ben de çok etkili bulmadım kokuyu da sevemedim arkadaşıma verdim.. ceradolin kremi de hala kullanıp karar verme aşamasındayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen alışverişimde de Alterra'nın farklı bir türünü aldım ama bakalım, onun etkisi nasıl olacak.

      Sil
  7. Alletrayı sende sanırım ter kokusu konusunda sevmemişsin böylece almamaya bir kez daha karar vermiş oldum :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. paylaşımlar mukemmel olmuş pastel oje hep kullanıyorum avon un eski temsilcilerindendim sonra bazı uru.nler gercekten cok kotu olduğu için insanlara vermek ıstemedıgımden ıstıfa ettım

    YanıtlaSil
  10. Bitenlerle birlikte gelen ferahlama paha biçilmez ;))

    YanıtlaSil
  11. Bitenlerle birlikte gelen ferahlama paha biçilmez ;))

    YanıtlaSil
  12. Ben biten bir urunu aninda atarim valla.. Ozenle biriktirip herbirinide ayri ayri yorumlamisin bravo sana..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü