Ana içeriğe atla

Moshos Garden - Yeni Ürün Alarmı (;

Herkese Merhaba,

Uzun bir aradan sonra dönebildim tekrar. Hem de güzel bir haber ile (: Sevdiğimiz, canımız ciğerimiz, hem doğal, hem organik, hem Türk, hem de hayvan sever markamız Moshos Garden yaz sıcağı, tatil demeden çalışıyor ve bize yeni ürünler sunmak için gün sayıyor. 




Daha önce ki ürünlerde cilt tipinize göre uygun ürünü bulamamışsanız bence sitelerine bir göz atın. Hemen hemen tüm cilt tiplerinin ihtiyacı doğrultusunda ürünler zenginleşmekte. Ayrıca yeni ve beklediğimiz ürünler geldi gelecek. Aralarında işte bu dediğiniz varsa, ön siparişinizi oluşturup indirimli fiyatlarla sahip olabilirsiniz. Moshos Garden instagram hesabını @MoshosGarden kullanıcı adı ile takip ederek de sıcak gelişmelerden haberdar olabilirsiniz, indirimler de dahil (;

Ben size ön izlemeler ile yeni gelecek ürünleri kısaca göstereyim belki ilginizi çeker (;

Tonik; Daha önce hiç denemediğimiz bir Moshos ürünü. tüm ürünlerimiz Moshos olsun diye uğraşırken sonunda hepsi tamamlanacak galiba. Şu an ön siparişte 2 farklı tonik var. 
Acapella Refreshing; Saf Lavanta suyu, Biberiye Özü ve Altın otu ile yepyeni bir tonik. Tüm cilt tiplerine uygun. Anti bakteriyel özellikli %100 saf Lavanta Suyu ve Biberiye Özü ile cildi bakterilerden temizliyor. 
Diğeri ise Grande Soothing; Aynısefa, Aloe Vera, Gül, Papatya, At Kestanesi, Yeşil Çay ve Günlük özleri ile cildi özellikle yıpranmış ciltleri yatıştırmayı ve rahatlatmayı; Organik Mersin Suyu ile cildi yenileyip, gözeneklerin sıkılaşmasına yardımcı olmayı vaat ediyor.

Şu an 2 tonik de 26 Haziran'a kadar %20 indirimli olarak ön satışta.

moshos garden

Maske; Evet bizim yani kuru ve hassas ciltliler için Süper Amber&Rose maskemiz vardı da yağlı ciltler için neden bir süper kahraman yoktu. Hep sorulan bir soruydu bu. İşte yağlı ciltler için de kahramanımız hazır artık. 

Super Mask Klementin; Yağlı ciltler için hazırlanan ve satışa sunulan bir kil maskesi. Moshos Garden kil maskelerinin en güzel yanı cildimizi kurutmaması ve sanki üzerine ekstra nemlendirici sürmüşsünüz gibi canlı ve parlak görünüme kavuşturması. Kırmızı ve yeşil mandalna özlerine sahip bu maske nefis bir kokuya sahiptir bana göre. Ayrıca yine içeriğindeki Hibiskus çiçeği cildin ölü tabakasını soymak, hücre oluşumunu hızlandırmak, akne oluşumunu engellemek gibi önemli fonksiyonların yanında daha taze, daha genç ve daha pürüzsüz bir cildin oluşumunda etkin rol oynayacak. Hadi bakalım yağlı ciltler şanslısınız (;

klementin

Yüz Yıkama Jel ve Köpüğü; Moshos Garden nasıl sağlam giriyor ama değil mi yeni ürünlerle kanımıza (: Hangimizin hayır diyebileceği ürünler bunlar. Yüz yıkama jeli ve köpüğü de uzun zamandır beklediğimiz ürünlerdi. 

Ultra Yüz Temizleme Köpüğü; Hassas ve yağlı ciltler öncelikli olmak üzere tüm cilt tipleri için ideal özelliklerde. İçeriğindeki Aloe Vera ve Misket Limonu ile canlandırıp, ferahlatacak bir ürün. 

Ultra Yüz Yıkama Jeli; Hassas ve yağlı ciltler öncelikli olmak üzere tüm cilt tipleri için ideal özelliklerde bir jel. İçeriğindeki Aloe Vera ve Greyfurt ile canlandırıp, ferahlatacak bu jel yapısını tamamen bitkisel kaynaklı olarak ağaçlardan elde edilen selülozdan almaktadır. Meraktayız.

yuz yikama jeli



Vee gelelim son bombaya hani çok sevdiğimiz bitirmeye korktuğumuz Sweetheart nemlendiricimiz vardı ya işte o yenilenmiş. 

Sweetheart All Day Moisturizer; Tüm gün nemlendirme vaat eden yeni Sweetheart içeriğine Kara Yulaf eklenmiş. Amino asitler bakımından inanılmaz derecede zengin olan Kara Yulaf, cildin nem tutma kapasitesini artırarak, cilt yapısını düzeltip, yumuşatmayı, ayrıca cilt yapısını güçlendirerek, nem kaybını azaltmayı vaat ediyor.

sweetheart

Nasıl ilginizi çeken ürünler oldu değil mi ? Yaza bu ürünlerle başlamak bence güzel bir haber. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

  1. Yağlı ciltlere yönelmiş olmalarını sevdim diğer ürünlerde kendime göre birşey bulamıyordum. Maske denenecekler listesinde yerini aldı bile :)

    YanıtlaSil
  2. bir kaç kullandığım nemlendirici var. Memnun olduğumdan hiç yeni maceralara girmem ben. Sonra dolap bekliyor ve sinir oluyorum aldığımı kullanmamaya...

    YanıtlaSil
  3. Sweatheart'ı merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. süper maske ve yüz yıkama köpüğünü çok merak ettim bak şimdi başladı mı satışa bunlar bakayım hemen..

    YanıtlaSil
  5. sweetheart süper görünüyor

    YanıtlaSil
  6. Evde nemlendirici dolu ama bitmek bilmiyor. İhmal ediyoruz kendimizi:)

    YanıtlaSil
  7. Ben valla acayip yoğun kullanıyorum. Kuru ciltliyim çok ihtiyacım oluyor.

    YanıtlaSil
  8. Ben sadece mevsim geçişlerin de ve ara ara kış ayların da kullanıyorum :)ama gelin kızımın oldukça kuru bir cildi var ilgisini çekebilir.

    YanıtlaSil
  9. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Süper Mask Klemantin' i oldukça merak ettim.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. yüz yıkama jelini merak ettim denemek lazım..

    YanıtlaSil
  12. Biribirinden güzel ürünler. Ben de Toniği sevdim. Güle güle kullanın. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  13. Yüz yıkama jelini merak ettim doğrusu :))

    YanıtlaSil
  14. Ben bu markayı seviyorum. Yeni ürününü de çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  15. Hiç kullanmadığım bir marka güzel görünüyor. Neden olmasın. Denenebilir.

    YanıtlaSil
  16. Hiç kullanmadığım bir marka güzel görünüyor. Neden olmasın. Denenebilir.

    YanıtlaSil
  17. Hiç tanımadığım bir ürün .Denenmeli sanki.Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Daha önceden kullanmadığım bir marka. Ama adını çok duydum. Denemem lazım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmaya başladıktan sonra bırakamayacaksınız bence (:

      Sil
  19. Ürünler çok güzel.. Deneyeceğim sırasıyla... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Amber ve gül olan bu maskeyi bir türlü deneyemedim ama meraktayım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü